اعمال قانون بیش از 100 خودرو با استفاده از پهپادها در ایام نوروز

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - جانشین فرمانده نیروی انتظامی از مردم برای همکاری و همراهی با پلیس در روز طبیعت تقدیر و تشکر کرد و گفت نوروز سال جاری برای نخستین بار بیش از 100 خودرو با استفاده از پهپادها اعمال قانون شدند.

اعمال قانون بیش از 100 خودرو با استفاده از پهپادها در ایام نوروز

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در آخرین روز از تعطیلات نوروزی سال 1400 مصادف با روز طبیعت از تفرجگاه ها، تفریحگاه ها و پارک های استان تهران بازدید هوایی کرد.

وی در این پایش هوایی به رصد محورهای مواصلاتی منتهی به پایتخت و ترددهای جاده ای پرداخت و گفت: خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و بیشتر مردم طبق پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا عمل نموده اند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به این که مردم فهیم جامعه اسلامی همیشه با پلیس در همه زمینه ها همکاری نموده اند، بیان داشت: بحمدالله مردم عزیز چون سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی نسبت به پروتکل های ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت پایبند بوده و سعی نموده اند تا حدممکن از منازل خود خارج نشوند.

وی از همکاری و همراهی مردم با پلیس به ویژه در روز طبیعت تقدیر و تشکر کرد و گفت: ان شاءالله بزودی شاهد نابودی ویروس کرونا خواهیم بود و مردم عزیز در نوروزهای آینده، سنت های سال نو را در آرامش و سلامت انجام خواهند داد.

اعمال قانون 100 خودرو توسط پهپادها

سردار رضایی در ادامه به مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا رفت و تمام محورهای مواصلاتی کشور را رصد کرد.

وی در این بازدید با اشاره به لزوم استفاده از تکنولوژی و فناوری های نوین در رصد جاده ها و محورهای مواصلاتی گفت: سال جاری برای اولین بار در نیروی انتظامی از پهپادها برای کنترل محورهای مواصلاتی در سطح کشور استفاده شد.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر لزوم توسعه و استفاده بیشتر از فناوری های نوین و هوشمند در انجام ماموریت های محوله اعلام نمود: سال جاری در ایام نوروز بیش از 100 خودرو با استفاده از پهپادها اعمال قانون شدند.

مهسان بلاگ: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

تور مالزی ارزان قیمت: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

جعبه مهر: جعبه مهر | مجله اجتماعی مهرورزی و مهربانی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 138677

به "اعمال قانون بیش از 100 خودرو با استفاده از پهپادها در ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال قانون بیش از 100 خودرو با استفاده از پهپادها در ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید