حسامی: مربی خارجی خوشنامی را برای هندبال بانوان استخدام می کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، عصر امروز دوشنبه اول دی ماه طی مراسمی از اسپانسر تیم ملی هندبال جوانان در بخش دختران و لباس این تیم رونمایی شد. در حاشیه این جلسه که با حضور مسئولین این فدراسیون و مدیران هندبالی و رسانه ها برگزار گردید مدیرعامل باشگاه اشتاد سازه مشهد به عنوان حامی جدید تیم ملی هندبال جوانان دختر کشورمان برنامه های خود را برای حمایت از این تیم ارائه کرد. تیم ملی هندبال بانوان دختر قرار است اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان شرکت کند.

حسامی: مربی خارجی خوشنامی را برای هندبال بانوان استخدام می کنیم

سعید حسامی مدیرعامل باشگاه اشتاد سازه مشهد که این روزها تیمش در لیگ هندبال بانوان حضور دارد و حتی مرحله دوم لیگ برتر بانوان به میزبانی این شهر برگزار گردید، در مراسم رونمایی از اسپانسر و پیراهن تیم هندبال جوانان دختر گفت: اشتاد سازه سه سال است در هندبال بانوان حضور دارد سال اول برای شناخت حضور در رشته هندبال بود اما سال دوم قهرمان شدیم. می خواستیم در سال 99 آموزشگاه نونهالان و نوجوانان هندبال را در مشهد راه اندازی کنیم که با شرایط فعلی کرونا ملغی شد.

وی در ادامه گفت: هدف ما خدمت بود و خیلی سریع با فدراسیون هندبال به توافق رسیدیم. کوشش می کنیم با هماهنگی فدراسیون همه شرایط و مواردی که برای تیم ملی ضروری است را رعایت نموده و فراهم کنیم. کوشش می کنیم تا از یک مربی خوشنام اروپایی هم در ترکیب کادر تیم استفاده کنیم تا تمرینات از پایه به صورت اصولی پیش برود. کوشش می کنیم بهترین مربی ممکن را به کار می گیریم و از حضور وی در تیم باشگاه اشتاد ساز هم استفاده کنیم.

حسامی گفت: ما در بحث هندبال بانوان در آسیا جایگاهی نداریم که بخواهیم به فکر سکو باشیم. کار ما در حال حاضر دلی است و اگر در تیم ملی نبودیم این بحث را برای باشگاه خودمان انجام می دادیم.

وی ادامه داد: ما در کشور استعدادهای خوبی در هندبال و ورزش داریم و کوشش می کنیم در جهت شناسایی این استعدادها یاری کنیم. ما یک باشگاه خصوصی هستیم و از جیب مان هزینه می کنیم. خوشبختانه در حال حاضر یک ریال هم بدهی نداریم.

مهسان بلاگ: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

تور مالزی ارزان قیمت: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

جعبه مهر: جعبه مهر | مجله اجتماعی مهرورزی و مهربانی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 125621

به "حسامی: مربی خارجی خوشنامی را برای هندبال بانوان استخدام می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسامی: مربی خارجی خوشنامی را برای هندبال بانوان استخدام می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید