مشاغل تعطیل نکنند دو هفته پلمب می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا هشدار داد:اصناف و مشاغلی که در این مدت محدودیت ها را رعایت نکنند به مدت دو هفته پلمب خواهند شد.

مشاغل تعطیل نکنند دو هفته پلمب می شوند

به گزار خبرنگاران، حسین قاسمی دبیر کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا جزییات تعطیلات دو هفته ای مشاغل در شهرهای قرمز و نارنجی را اظهار داشت.

دبیر کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در گفت وگو با ایلنا، درباره تعطیلی دو هفته ای در سراسر کشور از روز شنبه گفت: براساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت هایی در شهرهای قرمز و نارنجی اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این شهرها ادارات و دستگاههای ضروری تا یک دوم از کارمندان را کاهش خواهند داد. همچنین دستگاه های غیرضروری نیز باید تا دو سوم نیروهای خود را کاهش دهند.

دبیر کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا توضیح داد: در شهرهای قرمز مشاغلی که صرفا در گروه یک قرار دارند اجازه فعالیت دارند. گروه های دو، سه و چهار نیز در این مدت اجازه فعالیت دارند. همچنین در شهرهای نارنجی گروه های سه و چهار تعطیل خواهند شد. ترددها نیز شامل ممنوعیت ورود خودروهایی با پلاک غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی اجرایی خواهد شد.

قاسمی در پاسخ به این سوال که بعضی مشاغل به دلیل تعهداتی که به بانک ها و افراد دارند محدودیت ها را اجرا نمی نمایند آیا تمهیداتی برای این افراد در نظر گرفته شده است، اعلام نمود: در آبان ماه که طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها اجرایی شد مصوباتی را در این خصوص ستاد ملی مقابله با کرونا داشت و در حال حاضر نیز این مصوبات ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

وی درباره تخلف اصناف ادامه داد: اصناف و مشاغلی که در این مدت محدودیت ها را رعایت ننمایند به مدت دو هفته پلمب خواهند شد.

دبیر کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا همچنین درباره ترددهای بین شهری گفت: ممنوعیت ورود به شهرهای قرمز و نارنجی براساس طرح جامع مدیریت هوشمند برقرار است البته تردد با وسایل حمل و نقل عمومی به این شهرها بلامانع است و تردد خودروهای شخصی با مشکل روبرو می شوند. همچنین تردد به شهرهای زرد و آبی نیز بلامانع است.

مهسان بلاگ: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

تور مالزی ارزان قیمت: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

جعبه مهر: جعبه مهر | مجله اجتماعی مهرورزی و مهربانی

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 140752

به "مشاغل تعطیل نکنند دو هفته پلمب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاغل تعطیل نکنند دو هفته پلمب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید